Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 4.5.2023 alkaen.
Verkkokauppa
Petronella Design
Konsulinkatu 6 D
18100 Heinola
0413124798
info@petronelladesign.fi
3324056-1
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Petronella Design yleiset ehdot.
Lahjakortin toimitusehdot
Lahjakortin voi tilata ja ostaa verkkokaupasta tai verstaan myymälästä, sen aukioloaikoina.
Asiakas voi ostaa yhden tai useamman lahjakortin.
Tilauksen maksun jälkeen asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus hänen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen.
Lahjakortti lähetetään joko sähköpostin liitteenä (pdf) tai pahvisena postitse, riippuen asiakkaan valitsemasta toimitustavasta.
Lahjakortit on käytettävissä Petronella Design verkkokaupassa tai verstaan myymälässä sen aukioloaikoina.
Lahjakortin voimassaoloaika on ilmoitettu asiakkaalle toimitetussa lahjakortissa.
Lahjakortti on voimassa 6 kuukautta ostopäivästä.
Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.
Lahjakortissa ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Petronella Design
Konsulinkatu 6 D
18100 Heinola
0413124798
info@petronelladesign.fi
3324056-1
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimituskulut Matkahuollon tai Postin noutopisteisiin tai automaatteihin 5,90 €.
Ilmainen toimitus noutopisteisiin tai automaatteihin tilauksen loppusumman ylittäessä 60 €.
Kotiovelle toimitettavien pakettien toimituskulut ovat 13,90 €.
Ilmainen toimitus kotiovelle tilauksen loppusumman ylittäessä 150 €.
Posti- ja pakkauskulut ovat maksuttomat, kun toimitustavaksi on valittu Nouto verstaalta ennakkoon sovittuna ajankohtana. Tilauksen valmistuttua sovimme noutoajankohdan.
Verstaan osoite:
Petronella Design
Konsulinkatu 6 D
18100 Heinola
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme on 5-10 arkipäivää. Toimitusajat saattavat vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.
Kiireellisten tilausten osalta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun
Petronella Design
Konsulinkatu 6 D
18100 Heinola
0413124798
info@petronelladesign.fi
3324056-1
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä, kuljetusliikkeen toimitusviiveistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Peruuttamisoikeus
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.